Ez a blog Adam Swansonról szól, aki az első regényem, az Árnyékvilág főszereplője. A blogot úgy készítem el érdekességképpen az olvasóimnak, mintha Adam élő, létező személy lenne. Mindenkit, aki az oldalra jön, felkérnék egy kis játékra. Ha hozzászólást írtok, írjatok ti is úgy, mintha Adam létezne. Találjatok ki rajongói karaktereket magatoknak, szeressétek Adamet, beszélgessetek róla úgy, mintha tényleg létező színész lenne. :) Remélem, élvezni fogjátok ezt a kis játékot és tetszeni fog, amiket Adamről megtudhattok. :) Jó nézelődést és játékot mindenkinek! :)

Spirit Bliss

2010. szeptember 30., csütörtök

Mások mondták Adamről...

„Lisbeth sokat betegeskedett egész életében, de a tüdejét legyengítő kór akkor teljesedett ki, mikor 1995-ben megszülte a kislányát. Utána már nem tudott helyre jönni. Az ideje nagy részét kórházban töltötte, Adam pedig, mint a család egyetlen férfi tagja, végig ott volt mellette. Látni azt az alig tizenegy éves kisfiút az anyja betegágyánál ülni, mindenki szívében elrepesztett valamit.” (Egy névtelen közeli ismerős)

„Adamet sokáig azzal hecceltük, hogy biztosan skizofrén. Létezett Adam, a szótlan, félénk, gimis srác, és Adam, a profi színész. Nem tudtuk eldönteni, hogy melyik a valódi énje.” (Stephan Smith, gimnáziumi osztálytárs)

„Elég furcsa egy kisfiú volt… Mindig csendesen meghúzódott a sarokban, sosem akart a középpontba kerülni, de ha felkerült a színpadra, azonnal kinyílt. Már az iskolai színdarabokból látni lehetett, hogy mennyire tehetséges.” (Adam egyik volt tanára)

13 megjegyzés:

  1. Megnéztem volna tinédzserként. Biztosan helyes srác volt. Olyan igazi művészlélek. :)

    VálaszTörlés
  2. Ja, állandóan sállal a nyakában. :P

    VálaszTörlés
  3. Eddig is a zöld és a barna volt a kedvenc színem.:D Ezek után még több zöld lesz.
    Nekem is van zöld sálam.:)hihi

    VálaszTörlés
  4. Én meg nemsokára beszerzek egyet. :P Most, hogy bölcsész lettem, kellenek a sálak. :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem piros-lila sálam van, de átfestem zöldre. xD

    VálaszTörlés
  6. Húha, bírom a sálas pasikat. :)

    VálaszTörlés
  7. :D Én Adamet bármiben bírnám. :D Akár egy sál és semmi másban is. *perverzül vigyorog* :D

    VálaszTörlés
  8. Na, de kérlek... :)
    Mondjuk lovaglóruhában? Hmm... :)

    VálaszTörlés
  9. Hmmm... Abban tuti úgy néz ki, mint egy félisten. :D

    VálaszTörlés
  10. Éppen most jöttem meg a bevásárlásból. Na és milyen sálat vettem? .... ZÖLDET. XD
    Nem bírtam ott hagyni. :)

    VálaszTörlés
  11. Komolyan? :D Hihi. :D Új divatirányzat indult, melynek a zöld sál az alapja. :D

    VálaszTörlés
  12. Azt hiszem,a Swanson-cuccok jól kompenzálhatók a Cullen-holmikkal,főleg Alice-stílusával:D

    VálaszTörlés