Ez a blog Adam Swansonról szól, aki az első regényem, az Árnyékvilág főszereplője. A blogot úgy készítem el érdekességképpen az olvasóimnak, mintha Adam élő, létező személy lenne. Mindenkit, aki az oldalra jön, felkérnék egy kis játékra. Ha hozzászólást írtok, írjatok ti is úgy, mintha Adam létezne. Találjatok ki rajongói karaktereket magatoknak, szeressétek Adamet, beszélgessetek róla úgy, mintha tényleg létező színész lenne. :) Remélem, élvezni fogjátok ezt a kis játékot és tetszeni fog, amiket Adamről megtudhattok. :) Jó nézelődést és játékot mindenkinek! :)

Spirit Bliss

2010. szeptember 30., csütörtök

Black Hope


Adam egyik kedvenc foglalatossága a lovaglás. 5 éves kora óta űzi ezt a sportot, mert állítása szerint, kikapcsolja, ellazítja ez a tevékenység és mert imádja a lovakat. A Sunrise forgatása után vett magának egy fríz lovat, melynek a Black Hope (vagyis Fekete Remény) nevet adta. Sajnos a lóról nem készült még kép (és még sajnálatosabb, hogy Adamről sem a hátán, pedig biztosan istenien néz ki lovaglóruhában :D ), de ugyanolyan fajtájú és kinézetű, mint a fenti képen lévő állat. Adam egy elzárt farmon tartja, ahová nem engednek be fotósokat vagy nézelődőket.

A fríz ló nem nagy meglepetés, hogy Frízföldről származik. Szokatlan, büszke fejtartása van, fekete színű, nagyon tanulékony, jóindulatú és szeretetre méltó. Bár nagyon drága, a megvétele után nem kell rá túl sokat költeni, mert kisigényű. Ennek ellenére viszont nagy a teljesítőképessége. 

"Nagyon szeretek kint lenni Black Hope-nál, a legkedvesebb és legragaszkodóbb állat, akit eddig a hátán hordott a föld. Az egyetlen, amit sajnálok, hogy a munkám miatt csak ritkán tudok kimenni a farmra hozzá." - nyilatkozta Adam a Star's magazinnak.

 

12 megjegyzés:

  1. Olyan szééép ez a ló. Adam egyszer elvihetne lovagolni igazán... :D

    VálaszTörlés
  2. ....habár még sosem ültem lovon,nem lovagoltam.De azt hiszem szívesen kipróbálnám egy ilyen kísérővel.:D

    VálaszTörlés
  3. Azt nem csodálom. :D Szerintem, Adammel egy vad, vágtázó mustangra is ráülnénk, ha a halál vár is ránk, legalább az ő karjaiban tegye. :D

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon szép ez a ló! :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a ló! :D Igaz, hogy én nem tudok lovagolni, és félek a lovaktól, de akkor is szép :D Szerencsés Adam, hogy neki ilyen szép lova van! *-*

    VálaszTörlés
  6. Ugye, hogy tényleg gyönyörű? :) Nekem is nagyon tetszik. :) Mondjuk, tényleg jó lenne egyszer lekapni az igazi Black Hope-on... :)

    VálaszTörlés
  7. Egy kis utána olvasás után már teljesen értem miért is ezt a fajta lovat választotta magának!:D Mindketten különlegesek!:D:D:D
    Judit

    VálaszTörlés
  8. Igen. :D Nekem is az jutott elsőre eszembe, hogy mindketten gyönyörűek, de szelídek, kedvesek és szeretetre méltóak. :)

    VálaszTörlés
  9. Megnéztem a hobbijait, és tök jó, h ő is szeret olvasni! Én ugyan nem tok lovagolni, de már nagyon régóta szeretnék megtanulni, és imádom a lovakat! Lehet, h ha megtanulok egyszer a távoli jövőben lovagolni, majd veszek egy lovat és megveszem a szomszédosa farmot, aztán mint szomszédja összeismerkedek vele...
    Na nem mintha ez valaha is bekövetkezne, sajna... Nincs annyi pénz a világon... De álmodni mindig lehet... :)
    Pusz

    VálaszTörlés
  10. Én csak egyszer lovagoltam életemben, de tériszonyom volt. :D Viszont, szeretem a lovakat, nagyon szép állatok. :) És ha megveszed a farmot, hívj már meg engem is, légyszi. :D

    VálaszTörlés
  11. Persze, ez csak természetes... XD

    VálaszTörlés
  12. Nem akarok fontoskodni, de mint lovagló némber, azért mégis csak rávilágítanék valamire: öt évesen az ember nem tanulhatja meg ezt a sportot. Az oktatók csak hét-nyolc éves kortól tanítják a kis lótaposó-palántáknak eme elfoglaltság szépségeit és szabályait.
    Félve néztem meg az oldalt, s bár ki van írva, hogy ez játék, számomra túl bizarr, hogy belemenjek. Jó magam is regényt írok - már amennyire -, de még eszembe sem jutott, hogy külön személy teremtsek a saját karakteremből. Viszont az ötlet jó, ezt el kell ismerni, hiszen így még közelebb lehet kerülni az adott szereplőhöz, bár még mindig azt, mondom, túlzás, de ez csak magánvélemény.
    A legnagyobb jóindulattal: egy nagyon-nagyon régi olvasód és támogatód.

    VálaszTörlés