Ez a blog Adam Swansonról szól, aki az első regényem, az Árnyékvilág főszereplője. A blogot úgy készítem el érdekességképpen az olvasóimnak, mintha Adam élő, létező személy lenne. Mindenkit, aki az oldalra jön, felkérnék egy kis játékra. Ha hozzászólást írtok, írjatok ti is úgy, mintha Adam létezne. Találjatok ki rajongói karaktereket magatoknak, szeressétek Adamet, beszélgessetek róla úgy, mintha tényleg létező színész lenne. :) Remélem, élvezni fogjátok ezt a kis játékot és tetszeni fog, amiket Adamről megtudhattok. :) Jó nézelődést és játékot mindenkinek! :)

Spirit Bliss

2010. szeptember 29., szerda

Üdvözlet az oldalon!

Üdvözlünk az első és legnagyobb Adam Swanson rajongói oldalon. Az oldal azért jött létre, hogy összeszedjük egy helyre az Adamről szóló összes információt, képet, hírt, ami csak létezik. Igyekszünk naponta frissíteni, ezért érdemes gyakran benézni. Ezen kívül lesznek játékok, jó társaság és együtt imádhatjuk Adamet. :)

Jó nézelődést mindenkinek! :)

27 megjegyzés:

  1. Jaaaaaaaajjj, ez annyira jó, úgy örülök, hogy végre találtam egy Adames rajongói oldalt, már mióta keresek magyar nyelven is! Tetszik, hogy a főbb adatokat oldalra írtátok ki, na, és az a kép! :D Az összes filmjét láttam, és egyszerűen imádom! ♥ Mióta tudom, hogy mik a hobbijai, még jobban szeretem, mert egyezik bennünk ez is. :P

    Jázmin

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy idetaláltál. :) Hát igen, már épp itt volt az ideje, hogy egy magyar rajongói oldal is készüljön Adamről, és legyen hol dumcsiznunk róla. :)
    Te melyik filmjét szereted a legjobban? :)

    VálaszTörlés
  3. A Sunrise, természetesen, és Az ember szívében is nagyon fantasztikus volt, másodjára már kimondottan miatta néztem meg a filmet. Az Örök barátoknak csak azt az epizódját láttam, amelyikben ő is szerepel. ^^ Na, és te?:)

    VálaszTörlés
  4. Hát, a Sunrise alap, de nekem nagyon-nagyon tetszett a Modell-élet is. :) Ahogy abban megformálta a meleg újságírót... Zseniálisan adta vissza a karaktert, ami egy heterónak extrán nehéz lehetett, főleg a szexjelenetek miatt. :)

    VálaszTörlés
  5. Na igen, mikor azt láttam... enyhén szólva vigyorogtam, mint a vadalma, miközben Nagymamám mellettem, csak mosolygott, félre fordított pillantással. :D Korosztályi különbségek. :P Merthogy, ugye alap, hogy az összes filmjét végignéztük, egyetlen hétvége alatt. Mindketten odáig vagyunk érte! :P ♥

    VálaszTörlés
  6. Hihi, hát érdekes filmnézés lehetett a nagymamáddal együtt. :D Viszont, klassz, hogy a nagyid is szereti őt, és így legalább van kivel beszélgetned róla. :)

    VálaszTörlés
  7. Hát igen, ha Adam kerül szóba, szinte visszaváltozik Ő is kamasszá. :D Pedig különben is fiatalos. Képzeld, a hálóba ki akart tenni az Adames képet, csak a Nagypapa nem engedte. "Hát azért ez már mégiscsak túlzás!" :D :D:D

    VálaszTörlés
  8. Szegény nagypapád! :D Biztos féltékeny, de ez is aranyos. :D Nagymamádnak egy tipp... Ha van saját szekrényrésze, akkor ragassza a képet az ő szekrénye ajtajára belül, és így mikor kinyitja, rögtön láthatja is Adamet. :D

    VálaszTörlés
  9. Jajj ne!!! :D :D :D :D Ezt már mondani sem merem neki, a végén tényleg megcsinálja! :D

    VálaszTörlés
  10. Óhh! Nagyon örülök ennek az oldalnak!:D
    Az én férjem még most is abba a tudatban él,hogy tizenéves lánya a rajongó.Így nyugodtan ki lehet rakni a posztereket.:)
    Az igaz,hogy együtt kezdtük imádni Adamet.:D
    DE egy idő után kis-lánykám át állt a másik oldalra.:)
    Nem akar osztozkodni velem.:)

    VálaszTörlés
  11. ...most látom,hogy már a boltokban az életrajzi könyve.:D
    Tudna nekem segíteni valaki,hogy hol lehet kapni? Próbáltam már hozzájutni,de mindenhol csak hitegettek.
    Pedig nagyon szeretném ezt a könyvet!

    VálaszTörlés
  12. A.J.: Hihi. :D

    Zsuzsa: Örülök, hogy tetszik az oldal. :) A lánykád Conner fan lett? Hááát, ő is jó pasi, de azért Adammel nem veheti fel a versenyt. :D
    Az életrajzi könyv elvileg már csak korlátozott példányszámban kapható, mert a rajongók elkapkodták. :) De ha összegyűlik 4-5 ember, aki szeretne belőle, akkor megpróbálom beszerezni. :)

    VálaszTörlés
  13. Nekem szerencsém volt, mert az elsők között sikerült megkaparintanom. :P Azóta már elfoglalta a díszhelyét a Sunrise-könyvek mellett :P De Spirit! Nekem ismerősöm könyves boltban dolgozik, írj, ha meg van a 4-5 ember, én talán azt tudom elintézni, hogy kedvezménnyel lehessen megvenni. :) Esetleg még dedikáltak is lehetnek, bár azokból még kevesebb van/volt, meg raktáron is a leghátsók között.

    VálaszTörlés
  14. Zsuzsa, nekem megvan. Addig is, amíg a saját példányodra vársz, kölcsönadhatom az enyémet, egyezkedjünk Facebookon, jó?

    Én is sokáig keresgéltem, és meg is voltam lepődve, h eddig még nem volt ilyen oldal, dehát ez van. Én a Sunrise-könyveket nem olvastam, nincs meg vkinek? Sajna nincs pénzem az összeset megvenni.
    Csak a filmet láttam, és az vmi fenomenális! Jeremyre annyira kívámcsi vagyok, mindenki áradozik, h mennyire jól eltalálta Adam a karaktert, de tudjátok, ott van a kisördög... XD
    Nem tudtok vmi jó
    kis fanfictiont a Sunrise-ból? Először inkább vmi olyat, ami a film alaján készült, de ha elolvastam a könyve(ke)t, utána ostromolni foglak titeket a könyves ff-ökért is, ígérem. :P
    Pusz

    VálaszTörlés
  15. A.J., majd egyeztetünk, ha összejön annyi ember. ;)

    Kisildikó: Majd kölcsön adom a Sunrise könyveket. Minden rajongónak kötelező olvasmány. :)
    Fanfic... Hmmm... Sajnos, nem nagyon láttam még a témában, de ami késik, nem múlik. :D Körülnézek majd a neten, hátha ír valaki ilyesmit. :)

    VálaszTörlés
  16. Kisildikó: én szeretnék lenni az első!Írtam!
    Spirit:az én szervezésem,hogy hozzá jussak a könyvhöz,megfeneklett.
    Most más valaki fogott bele,remélem minél előbb sikerre viszi a dolgot.
    És ha még dedikálva is lenne az maga lenne a csoda!

    VálaszTörlés
  17. Kisildikó, én a Sunsetet tudom, mint eddigi egyetlen Sunrise-fanfic. Ez a könyvek és a film alapján készült. Mint a neve is mutatja, épp ellenkezője a Sunrise-történetnek, szöges ellentéte, de mégis valami iszonyú jó módon kapcsolódik az eredeti sztorihoz. Ha érdekel, priviben megadom az oldal címét mindenkinek, de google-ön is megtalálható, ha a címet beírjátok. :)

    VálaszTörlés
  18. Zsuzsa: Ha összeszedi az a valaki más az embereket, akkor elintézem, hogy dedikált példányt kapjunk. :)

    A.J.: Nekem is írd meg priviben, kíváncsi vagyok. :) Köszi. :)

    VálaszTörlés
  19. A. J. légyszi nekem is! Érdekel. :)
    Spirit: kösz ha kölcsönadod, mondtad, h majd jössz Bp-re, elhozod? XD
    Zsuzsa: Ok, hnap vszeg elviszem neked. :)
    Pusz

    VálaszTörlés
  20. Ja és igen, akinek már sikerült dedikált példányt kapni... *meglibbenti nemlétező szép szőke haját és önelégülten mosolyog*

    VálaszTörlés
  21. Tegnap kezembe vehettem a könyvet.:):)
    Elaléltam a gyönyörtől,sokkal jobb mint amire számítottam.:D
    Persze többen is megnézték!
    Kicsit kocogtatni kellett a fejüket,hogy megértsék.Hihihi.
    DE nagyon tetszett nekik.
    Hiába nem mindenki akkora fan mint "egyesek"(én).
    Akarok,akarok,akarok magamnak is egyet.:D
    Az Árnyélvilággal egymás mellet a polcomon....wow.

    VálaszTörlés
  22. Kisildikó, melyik könyvre gondolsz dedikáltként? :D Ti voltatok az író-olvasó találkozón, mikor Moyer nálunk? :D Én megint csak ismerősömnek tartozom érte köszönettel. :D Annyira bírom, hogy jó kapcsolataim vannak. :P

    VálaszTörlés
  23. Az életrajzi könyvre gondolok... Lassan már én is kezdek belegabalyodni, h mikor melyik könyvről van szó... :D

    VálaszTörlés
  24. Ja, oké. :) És mit is szeretnél elérni a nem-létező-szőke-haj-libbentéssel? :D
    (ment mindenkinek a blogcím :P)

    VálaszTörlés
  25. hogy lássátok, h én vok a menő... XD
    ja, és kösz a címet... :P

    VálaszTörlés
  26. Milyen címet??? Én sem akarok kimaradni belőle..???? KISILDIKÓ küldjed nekem is!!!Én is kérem azt a bogcímet!

    VálaszTörlés
  27. Zsuzsa, a Sunset című Sunrise fanficről van szó, amely az eddigi egyetlen ilyen témájú folytatás. (legalábbis, ha még mindig jól tudom. :)) Elküldtem neked is a blog címét. :) :P

    VálaszTörlés