Ez a blog Adam Swansonról szól, aki az első regényem, az Árnyékvilág főszereplője. A blogot úgy készítem el érdekességképpen az olvasóimnak, mintha Adam élő, létező személy lenne. Mindenkit, aki az oldalra jön, felkérnék egy kis játékra. Ha hozzászólást írtok, írjatok ti is úgy, mintha Adam létezne. Találjatok ki rajongói karaktereket magatoknak, szeressétek Adamet, beszélgessetek róla úgy, mintha tényleg létező színész lenne. :) Remélem, élvezni fogjátok ezt a kis játékot és tetszeni fog, amiket Adamről megtudhattok. :) Jó nézelődést és játékot mindenkinek! :)

Spirit Bliss

2010. október 4., hétfő

Ez vagy az? Adam válaszol...

Az egyik rövid interjúban a riporter gyorskérdéseket tett fel Adamnek. A videót erről megtalálhatjátok a youtube-on angol felirattal. Én lefordítottam nektek magyarra, hogy mindenki értse. :)



Pepsi vagy Coca: Egyértelműen a Pepsi.

Hamburger vagy pizza: Hamburger.

Csokoládé vagy vanília: Jaj, ez nehéz! Mindkettőt szeretem… De talán inkább a vanília.

Gyümölcs vagy zöldség: Mindenképpen a gyümölcs.

Barátság vagy szerelem: Mindkettő. A szerelmem legyen a barátom is.

Karrier vagy család: Család. Még ha ez furcsán is hangzik tőlem a jelenlegi helyzetemben.

Fehér vagy fekete: Szürke. (nevet)

Angyal vagy ördög: Esendő ember.

Baseball sapka vagy napszemüveg: Mindkettő egyszerre, úgy a legbiztonságosabb.

Könyv vagy film: Most beszéljek magam ellen? (nevet) Könyv. A könyvek mindig jobbak.

Rajongók tömege vagy paparazzik tömege: Ennyi erővel azt is kérdezhetnéd, hogy a hallásom vagy a látásom. Sikítás vagy vaku… (nevet) Ha lehet, akkor egyik sem. Szeretem a rajongóimat, de inkább csak egyesével, nem tömegben.

Szex egy rajongóval vagy szex egy kollegával: Határozottan egyik sem. Csak a baj lenne mindkettőből.

Szex szerelem nélkül vagy szerelem szex nélkül: Ha most romantikus akarnék lenni, akkor a másodikat választanám, de szerintem, a szex a szerelemhez tartozik. Egyik nincs a másik nélkül, ha az ember igazán boldog akar lenni.

Agglegénység vagy feleség és gyerekek: Feleség és gyerekek. Egyszer… Majd…

Tél vagy nyár: Tavasz és ősz. (nevet)

Akciójelenet vagy párbeszéd: Hmmm… Mindkettőt szeretem. De inkább párbeszéd, mert ahhoz több színészi képesség kell.

Érzelmes csók vagy szenvedélyes csók: Szenvedélyes, érzelmes csók.

6 megjegyzés:

  1. ...Hát ezek miatt imádjuk, vagy nem? Én legalább is igen.Ilyen apróságokból sokkal többet meg lehet tudni valakiről, mintha órákon át faggatnák és hü...kérdeznének tőle.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is több derül ki egy ilyen rövid válaszos interjúból, ahol gyorsan kell reagálnia azt, ami először az eszébe jut, mint egy hosszú interjúból, ahol van ideje átgondolni a mondatait. :)

    VálaszTörlés
  3. Hihihi! Hahaha! :):):)
    Én mindig nevetek, ha ilyet olvasok... Az első dolgok a legviccesebbek, pont mert ált. azok a legőszintébbek, ahogy ti is mondtátok... :)
    Pusz

    VálaszTörlés
  4. Hehe, az utolsót gyakorolhatná velem. :D

    VálaszTörlés
  5. Juuuuujj,nagyon jó lett!!!!:D
    Spirit, a napszemüveg-baseballsapka dolog annyira rá vall(Adam-re)..
    Alapvetően meg annyira RPattz hogy nevezhetnénk nyugodtan az ikertesójának is:)..nézd el nekem,nem tudok elvonatkoztatni:D :P

    VálaszTörlés
  6. Kedves Spirit!
    Elég régen írtál ide utoljára, de remélem néha jársz még erre és elolvasod majd a kommentemet.
    Nemrég olvastam az Árnyékvilágot és nagyon-nagyon szerettem! Az egyik kedvenc könyvem lett! El sem akartam hinni, hogy magyar írónő írta! Rendkívül tehetséges vagy, köszönöm, hogy megírtad!
    Ráakadtam az oldaladra és megtaláltam ezt az Adam Swanaon rajongói oldaladat is. Ezek szerint ő nem csak egy kitalált karakter? Illetve szeretném megkérdezni, hogy hogy lehet, hogy ha ráguglizok Adam nevére semmit nem találok sem róla, se a Sunrise-ról?
    Válaszodat előre is köszönöm! Kata

    VálaszTörlés